Kartepe, benim en sevdiğim ilçelerden biri.Gelişime açık yapısı, doğası ve geniş sokaklarıyla Kocaeli içinde ayrı bir yerde duruyor. Trafiğinin görece rahat olması bile tek başına önemli bir avantaj. Kartepe, doğru planlandığında sadece Kocaeli’ye değil, Türkiye’ye örnek olabilecek bir ilçe. Potansiyeli büyük.
Bir dönem aynı duyguları Başiskele için de besliyordum. Ancak bugün geldiği noktada, o potansiyelin tam anlamıyla değerlendirilemediğini düşünüyorum. Bu yüzden Kartepe için hâlâ umut var. Burada atılacak doğru adımlar ise çok önemli.
Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, bugün görevdeki 7 yılını anlattı. Saat 10.15’te başlayan sunum yaklaşık bir buçuk saat sürdü. Necip Fazıl Kültür Merkezi’ndeki program oldukça kalabalıktı. İlçe teşkilatı, belediye çalışanları, partililer ve basın mensupları yoğun katılım gösterdi. Özellikle gençlik ve kadın kollarının salonu doldurmuştu. Vatandaş katılımı konusunda bir şey diyemeyeceğim. Ben daha çok partilileri gördüm.