Yapı Kredi Kredi Kartı/Bankamatik Kartı Kaç Günde Gelir? Sorgulama

Irmak Gölnar

Irmak Gölnar

Tüm Yazıları

Yapı Kredi kredi ya da bankamatik kartınızın kaç günde geleceği, bazı etkenlere bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bu etkenler arasında bankanın ve bankanın anlaşmalı olduğu kargo şirketinin yoğunluğu ile başvuru tarihiniz yer almaktadır. Yapı Kredi banka ve kredi kartları genellikle 1 hafta içerisinde müşterinin adresine teslim edilmektedir.

Yapı Kredi Kredi Kartı/Bankamatik Kartı Kaç Günde Gelir? Sorgulama - Resim : 1

YAPI KREDİ KREDİ KARTI/ BANKAMATİK KARTI KARGO DURUMU SORGULAMA NASIL YAPILIR?

Yapı Kredi bankamatik ya da kredi kartınızın kargo durumunu sorgulamak için kullanabileceğiniz birden fazla yöntem bulunur. İlk yöntem, Yapı Kredi mobil bankacılık uygulamasını kullanmaktır. Yapı Kredi uygulaması üzerinden kart takibi menüsüne girerek kartlarınızın kargo durumlarını sorgulayabilirsiniz. Sorgulama işlemleri için kullanılabilecek bir diğer yöntem ise Yapı Kredi müşteri hizmetlerini aramaktır. Müşteri hizmetlerine 444 0 444 numarasını arayarak ulaşabilirsiniz.

YAPI KREDİ’DEN HALKA ARZ NASIL SATILIR?

Yapı Kredi üzerinden halka arz satım işlemleri için mobil bankacılık uygulamasını kullanmanız ya da web site üzerinden internet şubesine giriş yapmanız gerekir. Mobil bankacılığa ya da internet şubesine giriş yaptıktan sonra yatırımlar menüsüne geçiş yapmalısınız. Yatırımlar menüsü üzerinden hisse senedi seçeneğini seçerek alım ya da satım işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlemleri tamamlamak için kart şifrenizi ve kimlik bilgilerinizi paylaşmanız gerekebilir.

YAPI KREDİ’DEN MESAJ GELMİYOR NE YAPMAM LAZIM?

Yapı Kredi bankasında da tüm bankalarda söz konusu olduğu gibi bazı durumlardan dolayı mesaj gelmeyebilir. Yapı Kredi’den onay mesajı almanız gerekiyorsa ve bu mesaj gelmiyorsa bu durumun sebepleri muhtemelen şunlardan biridir:

  1. Yanlış Bir Telefon Numarası ile Müşteri Olmak

Özellikle de ilk kez Yapı Kredi müşterisi olan ve daha önce herhangi bir mesaj almamış müşteriler, yanlış bir telefon numarası ile müşteri olma işlemlerini tamamladıkları için onay mesajlarını alamayabilirler. Böyle bir durumda bankamatikler üzerinden ya da müşteri temsilcileri ile görüşerek telefon numaranızı güncellemeniz gerekir.

  1. Şebeke Sorunları

Şebeke sorunları, yalnızca Yapı Kredi tarafından değil, herhangi bir gönderici tarafından da mesaj alamamanıza yol açabilir. Bu sorunu çözerek Yapı Kredi tarafından mesaj alabilmek için biraz beklemeniz ya da telefonunuzun ayarlarını güncelleyerek şebeke sorunlarını düzeltmeniz gerekir.

  1. SIM Kartını Değiştirmek

Yapı Kredi de dahil olmak üzere neredeyse tüm bankalar, müşterileri telefon numaralarını değiştirmeseler bile herhangi bir sebepten dolayı SIM kartlarını değiştirmişlerse güvenlik politikalarından dolayı SIM kart blokesi koymaktadırlar. Bu SIM kart bloke durumu, banka tarafından herhangi bir mesaj ya da arama alamamanıza yol açar. SIM kart blokesini kaldırmak için müşteri temsilcileri ile görüşmeniz gerekir.

  1. Yoğunluk

Yapı Kredi oldukça popüler olduğu için bazı dönemlerde yoğunluk yaşanan bir bankadır. Bu yoğunluk durumu, banka tarafından mesaj alınamaması gibi problemlere yol açabilir. Böyle bir durumda beklemeniz ya da müşteri temsilcileri ile görüşmeniz gerekir. Yoğunluktan kaynaklı sorun çözülünce tekrar mesaj almaya başlayabilirsiniz.

YAPI KREDİ KREDİMİ NASIL ERTELERİM?

Yapı Kredi kredinizi ertelemek için mobil bankacılığı kullanmanız ya da müşteri temsilcileri ile görüşmeniz gerekir. Yapı Kredi kredi erteleme seçeneği, çoğunlukla maaş müşterilerinin ve kredi notu yüksek olan kişilerin kullanabilecekleri bir seçenektir. Yapı Kredi kredi erteleme sayesinde kredi ödemenizi birkaç ay boyunca erteleyebilirsiniz. Ancak, bu erteleme durumundan dolayı ekstra ücretler ödemek zorunda kalmanız söz konusu olabilir.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?
Yorum yapmak için tıklayınız