Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Instagram’da yeni dönem: Kopya içeriklere son! Orijinal içerik üreticileri çok sevinecek!

Instagram, özgün içeriklere öncelik verecek şekilde algoritmasını güncellediğini duyurdu. Bu güncellemeyle birlikte, platformda kopyalanan içerikleri paylaşan sahte hesaplar ön plana çıkmayacak.

Instagram, özgün içeriklere öncelik

Instagram, içerik üreticileri için önemli bir güncelleme duyurdu. Artık platform, özgün içerikleri öne çıkaracak ve taklit içerikleri geri plana atacak.

Bu değişiklik, yaratıcıların emeklerinin daha fazla takdir edilmesini sağlayacak ve içerik hırsızlığına bir darbe vuracak. Özellikle fan sayfalarının ve başkalarının videolarını kullanan hesapların bundan etkilenmesi bekleniyor. İşte yeni güncelleme ile alakalı bilinmesi gerekenler…

YENİLİKÇİ ALGORİTMA DEĞİŞİKLİĞİ

Instagram’ın yeni algoritması, özgün içerik üreticilerini desteklemek için tasarlandı. Artık, kullanıcılar ne kadar takipçiye sahip olursa olsun, eğer paylaşımları özgünse, bu içerikler Instagram önerilerinde daha sık görünecek. Bu, küçük hesapların bile geniş kitlelere ulaşma şansını artırıyor.

Bu güncelleme, caps ve meme paylaşımları yapanlar ile ünlü hayran sayfalarını da etkileyebilir. Ancak Instagram’ın bu hamlesi, özgün içerik üreticilerinin haklarını koruma ve platformda kaliteli içeriğin öne çıkmasını sağlama yönünde önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

TAKLİT İÇERİKLERE KARŞI SIKI ÖNLEMLER

Instagram, özgün olmayan içerikleri paylaşan hesapları sınırlamak için adımlar atıyor. Eğer bir hesap, kendi oluşturmadığı içerikleri 30 gün içinde 10 defadan fazla paylaşır ise bu hesaplar öneri listesinden çıkarılacak. Bu, içerik hırsızlığı yapan ve başkalarının çalışmalarını kendiymiş gibi sunan hesapları caydıracak bir önlem olarak görülüyor ve özgün içerik üreticilerini sevindiriyor.

Instagram’ın CEO’su Adam Mosseri, bu değişikliklerin platformdaki yaratıcılığı ve özgünlüğü teşvik etmek amacı ile yapıldığını ifade etti. Mosseri, yeniden paylaşılan içeriklere etiket ekleyerek, takipçilerin orijinal yaratıcıyı kolay bir şekilde tanımasını sağlayacaklarını da dile getirdi. Bunun yanında, bu etiketlerin hem orijinal yaratıcı hem de içeriği yeniden paylaşan tarafından kaldırılabileceğini sözlerine ilave etti.

Yeni algoritmanın getirdiği bu değişiklikler, önümüzdeki aylarda kullanıma sunulacak. Mosseri, kullanıcıların bu konudaki fikirlerini merak ediyor ve topluluktan geri bildirim bekliyor. Bu yenilik Instagram’ın içerik kalitesini artırma ve yaratıcıları destekleme yolunda attığı cesur bir adım olarak görülüyor.

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Google, yapay zeka asistanı olan
Sıradaki Haber Google Gemini’de devrim! Yapay zeka yeni bir boyut kazanıyor: Hem izliyor hem de…