Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Geleceğin süpermarketi! Nasıl buldunuz? Böyle alışveriş yapmak ister misiniz?

Günlük yaşamın koşuşturmacası içinde zaman kısıtı olan şehir insanının hayatını kolaylaştırmak üzere düşünülen “Geleceğin Süper Market Konsepti” sosyal medyada büyük ilgi gördü.

Günlük yaşamın koşuşturmacası içinde

Teknolojinin hızla ilerlemesiyle birlikte, alışveriş deneyimi de köklü bir değişime uğruyor. Geleneksel süper marketlerin yerini alacak yeni bir konsept, dokunmatik ekranlar üzerine kurulu dijital marketlerle karşımıza çıkıyor.

DOKUNMATİK EKRANLARDAN SEÇİM İMKANI

Bu yenilikçi marketlerde, raflar artık geleneksel ürünlerle dolu değil. Bunun yerine, dokunmatik ekranlarla kaplanmış raflarda müşterilerin seçim yapabileceği ürünlerin dijital görselleri bulunuyor. Müşteriler, istedikleri ürünü seçip sepetlerine ekledikten sonra ödemelerini de aynı ekrandan gerçekleştiriyorlar.

ZAMANDAN TASARRUF

Dijital marketlerin en büyük avantajlarından biri ise müşterilere zamandan tasarruf sağlaması. Geleneksel alışveriş deneyimlerinde yaşanan sıra beklemeleri ve kasalardaki yoğunluk gibi sorunlar, bu yeni konseptle birlikte ortadan kalkıyor. Üstelik, alışveriş tamamlandıktan sonra müşterilerin ürünleri evlerine teslim ediliyor olması da büyük bir kolaylık sağlıyor.

DAHA DA YAYGINLAŞMASI BEKLENİYOR

Bu yenilikçi alışveriş konsepti, tüketicilere daha modern, hızlı ve pratik bir alışveriş deneyimi sunacak. Geleceğin alışveriş dünyasında, dokunmatik ekranlarla donatılmış dijital marketlerin daha da yaygınlaşması bekleniyor.

BEĞENEN DE OLDU BEĞENMEYEN DE

Süper marketlerin yerini alacak olan dijital market konseptini seven de oldu sevmeyen de. Bazı kullanıcılar zamandan tasarruf olduğunu, hızlı bir şekilde alışveriş yapılabileceğini vurgularken, bazıları ise günümüzde de aktif kullanılan sanal marketlerin daha pratik olduğunu, markete gitme zorunluluğu olmadan alışveriş yapma avantajının daha mantıklı olduğunu söyledi.