Vakıfbank Personel Alımı Başvuru Şartları: Vakıfbank Personel Sınavı Başvuru Nasıl Yapılır?

Vakıfbank personel alımı başvuru detayları merak konusu oldu. Başvuru şartlarının ardından hangi il için alım yapılacağını merak eden adaylar duyuruya odaklandı. Peki, Vakıfbank personel alımı başvuruları ne zaman yapılacak? İşte merak edilen Vakıfbank personel alımı başvuru şartları..

Vakıfbank Personel Alımı Başvuru Şartları: Vakıfbank Personel Sınavı Başvuru Nasıl Yapılır?

Vakıfbank personel alımı detayları mercek altına alındı. 2025 yılında personel alımı yapacak olan Vakıfbank müfettiş yardımcısı, uzman yardımcısı ve memur pozisyonları başvuru şartlarını duyurdu. 21 Ağustos Pazar günü saat 10.00 olduğunda başvurular alınmaya başladı. Peki, Vakıfbank personel alımı başvuru şartları nedir? Vakıfbank personel sınavı ne zaman yapılacak? İşte merak edilen Vakıfbank personel alımı..

VAKIFBANK PERSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI

Vakıfbank personel alımı Adana, Ağrı, Aksaray, Ankara, Antalya, Aydın, Bolu, Bursa, Çanakkale, Elazığ, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, Gümüşhane, Iğdır, İstanbul (Anadolu), İstanbul (Avrupa), İzmir, Kayseri, Kırklareli, Kocaeli, Konya, Mardin, Mersin, Muş, Osmaniye, Sakarya, Samsun, Sivas, Şanlıurfa, Tekirdağ, Tokat, Uşak, Zonguldak illeri için yapılacak.

VAKIFBANK PERSONEL ALIMI SINAV BAŞVURUSU

Vakıfbank personel alımı sınav başvurusu İstanbul Üniversitesi Aday İşlemleri Sistemi Vakıfbank sistemi üzerinden giriş yapılacak. Sınav başvuru formunu dolduran adaylar unvan tercihi için yapacak. Müfettiş Yardımcısı, BT Müfettiş Yardımcısı, Kontrolör Yardımcısı, BT Kontrolör Yardımcısı, Uzman Yardımcısı, Memur unvanları için başvuru alınacak.

VAKIFBANK BAŞVURU ŞARTLARI

- T.C. vatandaşı olmak

- 01.01.1995 ve sonrası doğumlu olmak

- Müfettiş Yardımcısı, BT Müfettiş Yardımcısı, Kontrolör Yardımcısı, BT Kontrolör Yardımcısı unvanları için ikamet şartı aranmıyor.

Kaynak: HABER MERKEZİ
Vakıfbank Personel Alımı