Sahil Güvenlik Komutanlığı 49 Personel Alımı Başvuru Şartları! Sahil Güvenlik Komutanlığı Başvuru
Sahil Güvenlik Komutanlığı bünyesine dahil edeceği 49 kişilik sözleşmeli personel alımı için harekete geçti. Memuriyet şartlarına göre yapılan Sahil Güvenlik alımlarında detaylar merak konusu oldu. Peki, Sahil Güvenlik Komutanlığı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte yanıtı..

Binlerce adayın gündeminde ilk sırada yer alan Sahil Güvenlik Komutanlığı başvuru şartları araştırılmaya başladı. 2025 yılında devlet alımlarına devam eden Sahil Güvenlik Komutanlığı 49 kişilik sözleşmeli personel alınacağını duyurdu. Memur olarak çalışmak isteyenlerin araştırdığı başvuru adresine giriş başladı. Peki, Sahil Güvenlik Komutanlığı iş başvurusu nasıl yapılır? İşte merak edilen Sahil Güvenlik Komutanlığı personel alımı başvuru ekranı..
SAHİL GÜVENLİK PERSONEL BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
Sahil Güvenlik Komutanlığı 49 kişiyi iş başı yaptıracak. Yayınlanan ilanda, "Sahil Güvenlik Komutanlığında görevlendirilmek üzere, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4'üncü maddesinin fıkrası ve ilgili esaslar çerçevesinde, Komutanlığımızın merkez ve taşra teşkilatlarında istihdam edilmek üzere aşağıda belirtilen çeşitli unvanlarda toplam 49 adet tam zamanlı sözleşmeli personel alımı yapılacaktır" denildi. Başvuru yapacak olan adaylar e-Devlet ekranından online olarak iletecek.
SAHİL GÜVENLİK 49 PERSONE ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI
- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
- 657 sayılı DMK’nın 48’inci maddesinde yer alan şartları taşımak
- En az 18 yaşında olmak
- 36 yaşından gün almamış olmak
- Kamu görevinden çıkarılmamış veya sözleşmesi feshedilmemiş olmak
- Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasının olumlu sonuçlanması
- Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmamak