AFAD 1250 PERSONEL ALIMI BAŞVURU || AFAD Personel Alımı Başvuru e-Devlet Nasıl Yapılır?
Bünyesindeki açıkları kapatmak üzere düğmeye basan Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) 1250 kişilik alım müjdesi verdi. Peki, AFAD personel alımı başvuru nasıl yapılır? İşte merak edilen AFAD personel alımı başvuru ekranı..
Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) 1250 kişilik alım yapılacağını duyurdu. 1173'ü Arama ve Kurtarma Teknisyeni, 77'si Arama ve Kurtarma Teknikeri olmak üzere toplamda 1250 sözleşmeli arama ve kurtarma personeli alımı yapacak olan AFAD başvurularında dikkat edilmesi gereken şartlar belli oldu. Peki, AFAD personel alımı başvuru nasıl yapılır? İşte merak edilen AFAD personel alımı başvuru ekranı..
AFAD Personel Alımı Başvuru e-Devlet Nasıl Yapılır?
Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı 2025 yılı iş başvuruları 5 Kasım ile 11 Kasım günleri arasında yapılacak. Toplamda 1250 kişilik sözleşmeli personel alımı yapacak olan AFAD bünyesine arama ve kurtarma personelleri dahil edilecek. 1173 Arama ve Kurtarma Teknisyeni ile 77 Arama ve Kurtarma Teknikeri alımı yapacak olan AFAD iş başvuruları alınmaya başladı.
AFAD Personel Alımı Şartları Nedir?
- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
- Kamu haklarından mahrum bulunmamak
- Belirli suçlardan mahkumiyeti bulunmamak
- En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak
- Son başvuru tarihi itibarıyla 30 yaşını doldurmamış olmak
- Askerlikle ilişiği bulunmamak
- Kadınlarda en az 1,60 metre, erkeklerde en az 1,65 metre boyunda olmak
- Boy-kilo oranının 10 kilogramdan fazla fark göstermemek
- Sözleşmeli arama ve kurtarma teknikerliği için 2024 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı'nda KPSSP93 puan türünden en az 60 puan almak
- Teknisyenlik için 2024 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı KPSSP94 puan türünden en az 60 puan almak
- Fiziksel, ruhsal, görsel ve işitsel engelli olmamak
- Her türlü coğrafyada, fiziki koşulda ve iklim şartında arama ve kurtarma görevini yapmaya, her türlü vasıta ile seyahat etmeye herhangi bir engeli olmamak