Gölcük’te SEDAŞ’a isyan: Sonuç ortada!
İYİ Parti Gölcük İlçe Başkanı Mustafa Çalışkan, ilçede saatlerdir süren ve vatandaşları canından bezdiren elektrik kesintilerine sert tepki gösterdi.
Gölcük’te sabah saatlerinden itibaren yaşanan uzun süreli elektrik kesintileri, İYİ Parti Gölcük İlçe Başkanı Mustafa Çalışkan’ın gündemindeydi.
“SONUÇ ORTADA!”
Kesintiler nedeniyle mağdur olan ilçede ikamet eden Çalışkan, yetkili kurumlara adeta ateş püskürdü. Çalışkan’ın açıklamaları şöyle:
“21. Yüzyılın ilk çeyreği bitti ama Gölcük’te elektrik kesintileri bitmedi. Saatlerdir elektrik kesik olur mu? Sedaş Enerji sen ne işe yararsın, niye sürekli arıza kaynaklı elektrik kesintisi yaşıyoruz. Saat 07.03’te enerji verilecek deniyor saat 09.03 oldu ama halen elektrik yok. Büyükşehir belediyesi bilboardlara elektrik altyapısını yeniledik diye afişler astı, Sedaş’ın yapmadığını büyükşehir mi yaptı diyeceğim ama sonuç ortada elektrik kesik. Sonuç olarak Gölcük halkı mağdur, Gölcük varoş olma yolunda hızla ilerliyor.”