Vatandaştan kent kart şikayeti: Yükleme tutarı karta yansımadı

Kocaeli’de Şikayetvar.com adlı platforma yapılan bir şikayette kent karta yüklenen bakiyenin karta yansımadığı ifade edildi.

Vatandaştan kent kart şikayeti: Yükleme tutarı karta yansımadı
Vatandaştan kent kart şikayeti: Yükleme tutarı karta yansımadı

Kocaeli’de Şikayetvar.com adlı platforma yapılan bir şikayette kent karta yüklenen bakiyenin karta yansımadığı ifade edildi. Yapılan şikayette vatandaş, kredi kartı ile 212 lira ödeme yaptığını ancak otobüste "Yetersiz bakiye" uyarısı aldığını belirtti. Şikayetin tamamı şu şekilde:

"DÖNÜŞ ALAMADIM"

Bugün saat 10:30 civarında iPhone üzerinden Kocaeli Kart mobil uygulamasıyla kredi kartımdan 212 TL yükleme yaptım. Ödeme kredi kartımdan çekildi ve referans numaram REF-3PD98DWHDHG00’dur. Kocaeli Kent Kart numaram 01801-42764-3’tür. Ancak, yükleme tutarı kartıma yansımadı ve yaklaşık bir saat sonra toplu taşımada geçiş yapmak istediğimde bakiye yetersiz olduğu için geçiş yapamadım. Uygulamada dolum gerçekleşeceğine dair bir ibare görünmesine rağmen bakiye eklenmedi. Şikayetimi uygulamadaki geri bildirim bölümünden ilettim fakat herhangi bir dönüş alamadım. Uygulamayı yeni indirdim ve güncel versiyonunu kullanıyorum. Tekrar yükleme yapmak istediğimde ise sistemde bekleyen bir yükleme olduğu ve yeni yükleme yapılamayacağı belirtiliyor, bakiyem ise hâlâ güncellenmedi. Bu nedenle, çekilen 212 TL tutarındaki ödemenin kartıma iade edilmesini talep ediyorum.

Vatandaştan kent kart şikayeti: Yükleme tutarı karta yansımadı - Resim : 1

Muhabir: Murathan BİRİNCİ
Kocaeli Kent Kart