Togg aldı, şarj edemiyor!

Kocaeli’de bir vatandaş, Togg aracı aldıktan sonra, şarj cihazının arızalı olduğunu öğrendi. Şarj cihazının bir türlü yenileyemeyen vatandaş, tepki gösterdi

Togg aldı, şarj edemiyor!

Derinceli İsmail Sakallı, aldığı Togg aracı sonrası yaşadıklarına isyan etti. Gazetemiz aracılığı ile yetkililere seslenen İsmail Sakallı, soruna çözüm bulunmasını istedi. İsmail Sakallı, yaşadığı sorunu şöyle anlattı;

“7 Nisan günü Togg almak için Gemlik’e gittim. Araç bedelini ödedim. 12 Nisan saat 13.00’de araç teslimi için gittiğimde aracı saat 16.30’da teslim aldım. 24 Nisan’da TOGG şarj cihazını aldım.

Her gün Togg müşteri hizmetlerini ve Vestel müşteri hizmetlerini kurulum randevusu için aradım. Nihayet 7 Mayıs’ta Vestel kurum yetkilisi geldi. Şarj cihazının arızalı olduğunu söyledi. Bende cihazın iadesini talep ettim. Togg müşteri hizmetlerinden şarj iadesi için kod numarasının alabilmem için 4 gün aradım. Müşteri hizmetleri yetkilisine söyledik, yapabileceğimiz bir şeyimiz yok diyorlar.

Aracın tesliminden sonra sorumsuzluk mu, beceriksizlik mi, liyakatsiz kişilerin çalıştırılması mı, aksamalara sebep olan yetkili T.C. vatandaşı mı, yerli ve milli mi çok şüpheliyim.”

Kaynak: HABER MERKEZİ
Kocaeli Derince TOGG