Son dönemlerin popüler akımlarından biri haline gelen olay Kocaeli'de meydana geldi. Otomobil sürücüsünün, arkasından gelen motosiklet sürücüsünü görünce şeridinde sola doğru kayarak yol açması motosikletli sürücü tarafından öpücükle karşılandı. Sosyal medyaya düşen görüntüler, izleyen vatandaşların yüzünde tebessüm oluşturdu.