Eynil Turizm’den gazilere büyük ayıp!
Muharip Gaziler Derneği Kocaeli Şubesi 24-27 Kasım tarihlerinde Kıbrıs’a gitmek için Eynil Turizm Firması ile anlaştı. Kıbrıs’a giden gaziler turizm firmasının organizasyon eksikliği sebebiyle büyük mağduriyet yaşadı.
Muharip Gaziler Derneği Kocaeli Şubesi üyeleri Kıbrıs’a gidebilmek için İzmit merkezde bulunan Eynil Turizm firması ile anlaştı. 24-27 Kasım tarihinde Kıbrıs’a düzenlenen tur gazilerin büyük mağduriyet yaşaması ile sonuçlandı. Gazetemize tur sürecini ve yaşanan mağduriyetleri anlatan Muharip Gaziler Derneği Kocaeli Şube Başkanı Nurettin Recep Sağlık, turizm firmasını TURSAB’a (Türkiye Seyahat Acentaları Birliği) şikayet ettiklerini belirterek, “Bunları yapmaya hakları yoktu” dedi.
“3 AYRI UÇAK”
Büyük bir organizasyon sorunu yaşadıklarını söyleyen Sağlık açıklamasında, “Eynil Turizmin firma yetkilisi N.K sebebiyle büyük sorunlar yaşadık. 43 kişi Kıbrıs’a gitmek için tur başvurusu yaptık. 2-3 ay önceden ödemeler yapıldı. ‘Uçak biletleriniz’ alındı dediler. Sabah saat 4’de toplanıp gidilecek diye duyurular yaptık. 08.15 uçağı ile herkesin gideceğini sanıyorduk. Ancak telefonlarımızı açmadılar. Meğerse bizlere 3 ayrı uçaktan bilet almışlar. Orada bir curcuna yaşandı. Zar zor herkesi bilgilendirdik. Ben 72 yaşındayım. Turdaki herkeste yaşlı.
“SAATLERCE HAVALİMANINDA BEKLEDİK, TELEFONLARIMIZI AÇMADILAR”
İlk uçak 05.15’deymiş. Biz de ekibe gece 02.00’de toplanın dedik. Ama kim hangi uçakla gideceğini bilmiyor. Büyük bir karışıklık vardı. Diğer uçaklarda 06.15 ve 09.30’daymış. Havalimanında herkes birbirini bekledi. Havalimanında turun transfer aracını bekledik. Ama şoför ‘ben sizi götüremem, param ödenmedi. Sizi nereye götüreceğim? Sizin oteliniz bile belli değil’ dedi. Herkes dışarıda bekledi, hava çok soğuktu. Biz de firma yetkilisi N.K ile irtibat kurmaya çalışıyoruz ama telefonları açmıyor. Sonunda yardımcısı ile irtibat kurduk. ‘Dönüş biletlerimizi gönderin dönelim’ dedik.
“TURSAB’A ŞİKAYET ETTİK”
Saat 06.30’dan 14.30’a kadar havalimanında bekledik. Ben de Kocaeli Emniyetini aradım. Sağ olsunlar ilgilendiler. Sonraki saatlerde otobüs geldi bindik. Tur firması otel ile bağlantı kurmuş. Sorun böyle çözüldü ama biz bu sürede büyük sıkıntılar yaşadık. 2-3 gün gezdik ama dönüş biletimiz yok. Otelde 3 gün kalma hakkımız vardı. Sonra irtibata girdik, peyder peyder uçak biletlerimizi gönderdiler. Büyük bir organizasyon sıkıntısı yaşadık. Bize ayıp ettiler biz de dernek olarak firmayı TURSAB’a şikayet ettik. Sonradan başka dolandırdıkları insanlar olduğunu öğrendik” sözlerine yer verdi.


