Her şeye rağmen gurur duyuyoruz

Tıklayın, Nokta Gazetesi'ni takip edin
Doğan Aslan

Doğan Aslan

Tüm Yazıları

Kocaelispor dün gece evinde oynadığı son maçından da sahadan mağlubiyetle ayrıldı.

Kötü geçen 7 haftanın ardından bu maçta Kocaelispor’dan mutlak galibiyet bekliyorduk ama yine olmadı. Galibiyet hasreti 8 haftaya çıktı ve son maçımız Antalyaspor’la. Zor dönemden geçen ve küme düşme riskinde olan Antalyaspor, kümede kalmak adına elinden geleni yapacağı için o maça da mağlubiyet yazıp galibiyet hasretini 9 haftaya çıkarmış olacağız.

Kimine göre ligde kalmanın vermiş olduğu bir rahatlık, kimine göre ise sezon sonu olduğu için oyuncuların salmışlığı ya da sezonun getirmiş olduğu yorgunluk...

Söyleyecek çok şey var, söylemek isteyen de çok şey bulur zaten ama bu sezonu artık geride bırakıp gelecek sezon için ne yapılabilir ona bakılmalı.

Her ne olursa olsun, 16 yıl aranın ardından çıkılan Süper Lig’de tutunmayı; emeği geçmiş, az ya da çok sahada ter dökmüş futbolcuları ve eldeki imkanlarla her maç farklı bir savaşa çıkan Selçuk hocayı canıgönülden kutlamak gerek.

16 yıl aranın ardından Süper Lig’e çıkıp Süper Lig’de kalmak kolay değil, kolay olmadı da. Çok ciddi eksiklerle, sakatlıklarla, kadro yetersizlikleriyle ve ekonomik sorunlarla mücadele ederek elde edildi bu başarı. O yüzden Kocaelispor camiası başta olmak üzere emeği geçen herkesi tebrik ederim.

Çünkü bu şehir artık yeniden Süper Lig havasını yaşamaya başladı.

Tribünleriyle, atmosferiyle, deplasmanlarıyla, tutkusu ve aidiyetiyle Kocaelispor bu ligin sıradan bir takımı olmadığını herkese gösterdi.

Sezon başında birçok kişi tarafından “ilk düşecek adaylardan biri” olarak gösteriliyordu.
Belki Avrupa konuşulamadı…

Belki daha üst sıralar kaçtı…

Belki son haftalar taraftarı mutlu etmedi…

Ama bu sezon, Kocaelispor’un yeniden ayağa kalktığı sezondur.

Şimdi yapılması gereken şey çok net.

Geçmişten ders çıkarıp bu ligde sadece “tutunan” değil, hedef koyan bir takım oluşturmak.

Daha genç, daha dinamik, daha üretken bir kadroyla yeni sezona hazırlanmak.

Çünkü bu taraftar artık sadece mücadele eden değil, kazanan bir Kocaelispor izlemek istiyor.

Ve açık konuşmak gerekirse bu şehir bunu hak ediyor.