Yapı Kredi ATM (Bankamatik) Günlük Para Çekme Limiti 2024

Irmak Gölnar

Irmak Gölnar

Tüm Yazıları

Yapı Kredi ATM günlük para çekme limiti, 5.000 TL olarak belirlenmiştir. Ancak, bu limit maaş müşterileri gibi çeşitli ayrıcalık durumları olan kişiler için değişkenlik gösterebilir. Buna ek olarak Yapı Kredi müşterileri talepleri doğrultusunda günlük para çekme limitlerini düzenleyebilirler. Günlük para çekme limitinizi mobil bankacılık uygulaması üzerinden ya da müşteri temsilcisi ile görüşme sağlayarak arttırabilirsiniz.

Yapı Kredi ATM (Bankamatik) Günlük Para Çekme Limiti 2024 - Resim : 1

YAPI KREDİ ATM PARA SIKIŞMASI DURUMUNDA NE YAPMAK GEREKİR?

Yapı Kredi bankasının da tıpkı diğer bankalar gibi bankamatiklerinde para sıkışması gibi çeşitli problemler meydana gelebilmektedir. Bu problem meydana gelirse akıllara ilk gelen hareket olan bankamatiğe vurmak gibi hareketlerden uzak durmanız gerekir. Paranız Yapı Kredi bankamatiğine sıkışırsa bir süre boyunca beklemeniz gerekir. Beklemeniz sonucunda paranızı geri alamamışsanız Yapı Kredi müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirebilirsiniz. Durumu bildirdikten sonra bankamatiğin para giriş çıkış bölmesine sıkışan paranız hesabınıza yatırılır.

YAPI KREDİ MÜŞTERİ HİZMETLERİNE NASIL ULAŞILIR?

Yapı Kredi müşteri hizmetlerine bağlanmak için kullanabileceğiniz birden fazla yöntem bulunur. Kullanabileceğiniz ilk yöntem, 444 0 444 numarasını aramaktır. Bu numara, Yapı Kredi müşteri destek hattının numarasıdır. Kullanabileceğiniz bir diğer yöntem ise Yapı Kredi web sitesi üzerinden canlı destek hattı sekmesine giriş yapmaktır. Canlı destek hizmeti, yalnızca Yapı Kredi müşterilerinin kullanabilecekleri bir hizmettir. Canlı destek hizmeti sayesinde müşteri hizmetleri ile yazışarak konuşabilirsiniz.

YAPI KREDİ’DEN MESAJ GELMİYOR NE YAPMAM LAZIM?

Yapı Kredi’den mesaj gelmiyorsa bu durum karşısında yapmanız gereken şey, problemin sebebine göre değişkenlik gösterebilir. Yapı Kredi bankasından mesaj alamamanızın sebepleri ve söz konusu olan sorun nedenine göre sorunların çözümleri başlıca şu şekildedir:

  • Şebeke Sorunları: Bulunduğunuz konum ya da cihazınızdan kaynaklanan sorunlar gibi bazı sebeplerden dolayı şebeke sorunları ile karşı karşıya kalabilirsiniz. Şebekede sorun olduğu zaman Yapı Kredi bankası da dahil olmak üzere herhangi bir göndericiden mesaj alabilmeniz mümkün değildir. Almış olduğunuz mesajları ancak şebeke problemi çözüldükten sonra görebilirsiniz.
  • Cep Numaranızı Doğru Girmemiş Olmanız: Yapı Kredi bankasının yeni müşterisi olan kişiler, müşteri olma işlemleri esnasında yanlış numara girmelerinin sonucunda Yapı Kredi bankasından mesaj alamayabilirler. Böyle bir durumda müşteri temsilcileri ile görüşerek ya da bankamatikleri kullanarak cep telefon numaranızı güncelleyerek yeni telefon numaranızı kaydetmeniz gerekir.
  • Yoğunluk: Bankacılık sistemlerinde yaşanan aşırı yoğunluk durumları sonucunda onay mesajlarının geç gelmesi gibi durumlar söz konusu olabilir. Yoğunluk sebebiyle Yapı Kredi mesajlarını alamıyorsanız yoğunluk bitene kadar beklemeniz gerekir.

YAPI KREDİ’NİN EN İYİ KREDİ KARTI HANGİ KARTTIR?

Yapı Kredi bankasının en iyi kredi kartı, kişilerin beklentilerine göre değişkenlik gösterebilir. Ancak, genel olarak Yapı Kredi bankasının en iyi kredi kartı denildiği zaman akıllara gelen kart, kart aidatı olmayan Worldcard olur.