AK Partili 4 başkan görevinden alındı!
AK Parti'de 4 başkan görevden alındı. Yapılan açıklamada ise yeni isimlerin kısa sürede görevlerine başlayacağı belirtildi.
AK Parti teşkilatlarında ciddi bir değişikliğe gidileceği iddiasının ardından beklenen oldu.
Adana, Diyarbakır, Giresun, Siirt il başkanları ve yönetimleri görevden alındı.
AK Parti Siirt İl Başkanı Bahri Caner Özturan yaptığı ilk açıklamada, şu ifadelere yer verdi:
"İl Başkanlığı görevini sürdürdüğüm 2,5 yıl boyunca yönetimimizle birlikte Üç Dilli Kardeş Şehrimiz Siirt’imize, partimize, teşkilatımıza en güzel şekilde hizmet etmeye, AK Partimizi, Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ı en güzel şekilde temsil etmeye gayret ettik. Bu süre zarfında 10.500’ün üzerinde yeni üye kaydı gerçekleştirdik, üye ziyaretlerimizi ve saha çalışmalarımızı aralıksız sürdürdük.
Görevlerin geçici olduğu bilinciyle sorumluluklarımızı yerine getirmeye gayret ettiğimiz gibi insan odaklı bir şekilde, Rıza-i İlahi hedefiyle yol yürüdük. Elimizden geldiğince insan biriktirmeye, gönüllerde yer edinmeye gayret ettik. Bugün geldiğimiz noktada geriye dönüp bakınca vicdani huzura sahip olmam benim için en büyük kazanımlardan biridir. Bu vesileyle, büyük bir gururla yürütmüş olduğum AK Parti Siirt İl Başkanlığı görevinden istifa ettiğimi siz kıymetli hemşehrilerimle ve dava arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum.
Görev sürem boyunca bana destek olan, benimle aynı inancı paylaşan ve yol yürüyen Belediye Başkanlarımıza, yönetim kurulu üyelerimize, kadın kolları ve gençlik kolları başkanlarımız ile yönetim kurulu üyelerine, ilçe ve belde başkanlarımız ile yönetim kurulu üyelerine, hasılı tüm teşkilat mensuplarımıza, ayrıca duaları ve destekleriyle bizleri yalnız bırakmayan aziz Siirt halkına gönülden teşekkür ediyorum.
KAYNAK: HABER MERKEZİ