Selçuk İnan: Şimdi daha yukarıyı planlayacağız
Trendyol Süper Lig’in son haftasında deplasmanda Antalyaspor’a 1-0 mağlup olan Kocaelispor’da teknik direktör karşılaşma sonrası sezon değerlendirmesinde bulundu. Genç çalıştırıcı, inişli çıkışlı bir sezon geçirdiklerini belirtirken gelecek yıl için umut veren mesajlar verdi.
Karşılaşmanın ardından ilk olarak rakip takım Antalyaspor’a geçmiş olsun dileklerini ileten Selçuk İnan, maçla ilgili detaylara girmek istemediğini söyledi. İnan, “Antalyaspor’a geçmiş olsun ve başarılar diliyorum. Biz de kazanmak için mücadelemizi verdik ancak sahadan mağlubiyetle ayrıldık. Maçla ilgili bazı şeyleri konuşmak istemiyorum” ifadelerini kullandı.

SEZON ÜÇ FARKLI PERİYOTTA GEÇTİ
Sezonun genel değerlendirmesini yapan deneyimli teknik adam, Kocaelispor’un yıl boyunca farklı süreçlerden geçtiğini belirtti. İnan, takımın özellikle sezonun orta bölümünde önemli bir çıkış yakaladığını söyledi.“Bu sezon bizim için üç periyotlu geçti. İlk bölüm mücadele ve oyunun oturmaya çalıştığı süreçti. İkinci bölüm ise belki de teknik direktörlük kariyerimin en iyi dönemlerinden biriydi. Hem oyun hem skor anlamında çok iyi işler yaptık. Üçüncü bölümde ise düşüş yaşadık ve 5-6. sıralara kadar geriledik” dedi.
SÜPER LİG’İN RENKLİ EKİPLERİNDEN BİRİ OLDUK
Uzun yıllar sonra Süper Lig’e yükselen bir takım olarak önemli bir başarı ortaya koyduklarını ifade eden Selçuk İnan, ligde kalmanın küçümsenmemesi gerektiğini vurguladı.“Uzun yıllar sonra Süper Lig’e çıkmış bir takım olarak bu ligin renkli ekiplerinden biri olmayı başardık. Bu kabul edilebilir ve değerli bir durum” sözleriyle takımın sezon performansını değerlendirdi.

TARAFTARA VE BASINA TEŞEKKÜR ETTİ
Başarılı çalıştırıcı, sezon boyunca takımı yalnız bırakmayan taraftarlara ve basın mensuplarına da teşekkür etti. İnan, “Ne şartta olursa olsun bizi destekleyen taraftarlarımıza teşekkür borçluyuz. Onlarla birlikte daha güçlüyüz. Basın mensupları da sezon boyunca her zaman yanımızdaydı, hepinize teşekkür ederim” ifadelerini kullandı.
HEDEFİMİZ DAHA YUKARIYI PLANLAMAK
İnan, gelecek sezonun planlamasına da değinen Selçuk İnan, Kocaelispor’un artık daha büyük hedefler koyması gerektiğini belirtti. İnan, “Bu sezon iyisiyle kötüsüyle, acısıyla tatlısıyla kümede kaldık. Şimdi hedefimiz daha yukarıya nasıl çıkabileceğimizi planlamak olacak. İnşallah gelecek sezon daha başarılı oluruz” diyerek sözlerini tamamladı.
Sami Uğurlu: Kazandık ama yetmedi…Spor
Kardeş Antalyaspor Süper Lig'e veda ettiSpor