Selçuk İnan: Kardeşlik saha dışında, saha içi bizim namusumuz
Kocaelispor’un Teknik Direktörü Selçuk İnan , sezonun son haftasında oynanacak karşılaşması öncesinde gündeme dair dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Sezonun genel değerlendirmesini yapan Selçuk İnan, Süper Lig’deki ilk yıllarında önemli bir mücadele verdiklerini belirterek, “Sezonun son haftası. Önümüzdeki sezon daha büyük hedeflere doğru yola çıkacağımız bir dönem olacak. İyisiyle kötüsüyle, acısıyla tatlısıyla bizim için keyifli ve güzel bir sezondu” dedi. Başta taraftarlar olmak üzere kulübe destek veren herkese teşekkür eden genç teknik adam, “Gerçekten zorlu bir seneydi. Ülkemizdeki finansal şartları da düşündüğümüzde emeği geçen herkese teşekkür etmek istiyorum. İnşallah önümüzdeki sezon bizim için daha kolay geçer” diye konuştu.

SAHA DIŞINDA KARDEŞLİK OLMALI
Son günlerde Antalyaspor maçıyla ilgili ortaya atılan iddialara da değinen İnan, kulüpler arasındaki dostluk ilişkilerinin doğal olduğunu ancak bunun saha içine taşınamayacağını vurguladı. Selçuk İnan, “Antalyaspor’la saha dışında olan kardeşliğimiz tabii ki kulüpler arasında olmalı. Sadece Antalyaspor’la değil, bütün takımlarla kardeşlik ilişkisi içinde olunmalı. Ben hayatım boyunca hep böyle düşündüm” ifadelerini kullandı.
SAHA İÇİ BİZİM NAMUSUMUZ
Futbolun sahada kazanıldığını belirten genç çalıştırıcı, mücadeleden taviz vermeyeceklerinin altını çizdi.
İnan, “Ama saha içi orası bizim hayatımız, alanımız, namusumuz ne derseniz deyin. Bundan önce rakiplerimizle nasıl korkmadan mücadele ettiysek yine öyle mücadele edeceğiz. Çıkacağız, elimizden gelen mücadeleyi vereceğiz. Kazanmak için ne gerekiyorsa onu yapacağız” dedi.

BU KADAR BASİTE İNDİRGEMESİNLER
Yapılan yorumların futbolcuların emeğini küçümsediğini ifade eden Selçuk İnan, “Burada oyuncular var, teknik direktörler var. Rakip teknik direktörlerle arkadaşlıklarımız olabilir ama bu saha içinde hiçbir şey ifade etmez. Taraftarların birbirini sevmesi de maçın doğasını değiştirmez” şeklinde konuştu.
BÖYLE BİR SÖYLEMİ YOK SAYIYORUM
Tartışmaları doğru bulmadığını dile getiren İnan, “Bu söylemleri hayatım boyunca tasvip etmedim. Dolayısıyla yok sayıyorum. Çünkü saha içi futbolcuların ve teknik ekiplerin alanıdır” ifadelerini kullandı.

AHLAKIMIZ VE İŞİMİZ BU
Sözlerini kararlılık mesajıyla tamamlayan Selçuk İnan, “Çıkacağız ve mücadelemizi sonuna kadar vereceğiz. Çünkü ahlakımız bu, işimiz bu, namusumuz bu. Bunlar öyle kolay ağza alınacak şeyler değil. Sahada mücadelemizi göstereceğiz, sonrasında ne olacaksa hep birlikte göreceğiz” dedi.
Gökhan Değirmenci: İlk 7 haftada yeni takım olmanın zorluklarını yaşadıkSpor