Sami Uğurlu: Kazandık ama yetmedi…

Antalyaspor, Süper Lig’in son haftasında sahasında Kocaelispor’u mağlup etmesine rağmen diğer maçlardan gelen sonuçlarla lige veda ederken, teknik direktör Sami Uğurlu maç sonunda büyük üzüntü yaşadı.

Tıklayın, Nokta Gazetesi'ni takip edin

Trendyol Süper Lig’in son haftasında sahasında Kocaelispor’u 1-0 mağlup eden Antalyaspor’da galibiyet sevinci kısa sürdü. Kırmızı-beyazlı ekip, diğer maçlardan gelen sonuçların ardından Süper Lig’e veda ederken teknik direktör Sami Uğurlu maç sonunda büyük üzüntü yaşadı.Corendon Airlines Park Antalya Stadyumu’nda oynanan mücadelede Samuel Ballet’in golüyle sahadan galibiyetle ayrılan Akdeniz temsilcisi, rakiplerinden gelen sonuçlarla küme düşmekten kurtulamadı. Karşılaşma sonrası basın toplantısında konuşan Uğurlu, hem maçın hem de sezonun değerlendirmesini yaptı.

Sami Uğurlu: Kazandık ama yetmedi… - Resim : 1

ŞU AN KONUŞMAK KOLAY DEĞİL

Oldukça üzgün olduğu gözlenen deneyimli teknik adam, son haftaya büyük bir baskıyla çıktıklarını belirterek şu ifadeleri kullandı:

“Şu an konuşmak kolay değil. Son maçımızı evimizde oynadık ve kazanmamız gerekiyordu. Böyle maçları oynamak kolay olmuyor. İstediğimizi aldık, galip geldik. Kocaelispor’u da tebrik ederim, iyi hazırlanmışlardı. İki takım da mücadele etti ancak diğer üç maçtan çıkacak sonuçların da bizim lehimize olması gerekiyordu.”

FENERBAHÇE’NİN YEDİĞİ GOL BİZİM İÇİN TRAJEDİ OLDU

Maç sırasında diğer karşılaşmaları da takip ettiklerini söyleyen Sami Uğurlu, kader anının başka bir sahada yaşandığını dile getirdi.“Attığımız golden sonra Fenerbahçe’nin gol yemesi bizim için tam anlamıyla trajedi oldu. Çok üzgünüz. Kimseye bağlı kalmamak gerekiyordu. Bizim ligi daha önce bitirmemiz lazımdı” diyen Uğurlu, kaçan fırsatlara dikkat çekti.

Sami Uğurlu: Kazandık ama yetmedi… - Resim : 2

BU TAKIM DÜŞTÜYSE SORUMLULUK ALIRIM

Sezon boyunca yaşanan kırılma maçlarının kendilerini bu noktaya getirdiğini ifade eden kırmızı-beyazlı çalıştırıcı, sorumluluktan kaçmayacağını söyledi. “Galatasaray maçını kazanmamız gerekiyordu. Çok üzgünüz. Eğer bu takım düştüyse sorumluluk alırım, alacağım da. Ama herkesin kendi payına düşen sorumluluğu üstlenmesi gerekiyor” sözleriyle dikkat çeken Uğurlu, takımın sezon içindeki dalgalı performansına da değindi.

DAHA FAZLA PUAN ALABİLİRDİK AMA OLMADI

Antalyaspor’un bazı maçlarda kendi oyununu sahaya yansıtamadığını belirten Sami Uğurlu, sezonun genel tablosunu şu sözlerle özetledi:

“Zaman zaman çok bocaladık, çok zorlandık. Kasımpaşa ve Gençlerbirliği maçlarında aslında istediklerimizi yaptık ama bazı karşılaşmalarda istediğimiz oyunu sahaya yansıtamadık. Daha fazla puan alabilirdik ama olmadı, yetmedi. Bu durum bizi çok üzdü.”

Muhabir: Doğan Aslan
Sami Uğurlu Antalyaspor Kocaelispor