Gökhan Değirmenci: İlk 7 haftada yeni takım olmanın zorluklarını yaşadık

Kocaelispor’un tecrübeli kalecisi , sezonun son haftasında oynanacak kritik karşılaşması öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

Tıklayın, Nokta Gazetesi'ni takip edin

Pazar günü saat 20.00’de oynanacak Antalyaspor maçı öncesinde gerçekleştirilen antrenman öncesi konuşan Gökhan Değirmenci, Süper Lig’e istedikleri başlangıcı yapamadıklarını belirterek, “Yeni bir takım kurulmuştu, yeni bir ligde mücadele ediyorduk. İlk haftalarda bunun zorluklarını yaşadık. Ancak o süreçte de sahada iyi mücadele ettiğimizi düşünüyorum. Sadece bunu sonuçlara yansıtamadık” dedi.

GÜZEL BİR İLK YARI GEÇİRDİK

Takımın ilerleyen haftalarda kimliğini bulduğunu ifade eden deneyimli kaleci, “Daha sonra vites arttırdık ve güzel bir ilk yarı geçirdik. Topladığımız 23 puan bizim için önemliydi. Daha iyisi olabilirdi ama yeni kurulan bir takımın bazı dezavantajlarını yaşadık” ifadelerini kullandı.

Gökhan Değirmenci: İlk 7 haftada yeni takım olmanın zorluklarını yaşadık - Resim : 1

DAHA YUKARILARDA OLABİLİRDİK

İkinci yarıda kaybedilen puanlara dikkat çeken Değirmenci, “Birçok maçta kazanabileceğimiz ya da en azından beraberlikle ayrılabileceğimiz karşılaşmalarda puan kayıpları yaşadık. Ama sonuç olarak ilk sezonumuzda ligde kalmayı başardık. Son haftalara girerken düşme hattından uzak kalmamız önemliydi” diye konuştu.

KOCAELİSPOR BENİM İÇİN ÇOK ÖZEL

Geleceğiyle ilgili soruya da yanıt veren tecrübeli file bekçisi, “Henüz herhangi bir görüşme olmadı. Buna kulübümüz ve hocamız karar verecek. Ben 4 yıldır buradayım. Bu süreçte çok güzel anılar yaşadık. Kupalar kaldırdık, sevinçler ve üzüntüler yaşadık. Kocaelispor benim için çok özel bir kulüp. Burada sadece futbol oynamadım, hayatımın en anlamlı yıllarını yaşadım” dedi.

Gökhan Değirmenci: İlk 7 haftada yeni takım olmanın zorluklarını yaşadık - Resim : 2

Muhabir: Doğan Aslan
Kocaelispor Gökhan Değirmenci