Ahmet Oğuz veda etti
Kocaelispor’da iki sezondur forma giyen ve kaptanlık yapan Ahmet Oğuz, yeşil-siyahlı kulübe veda etti.
Kocaelispor’un kaptanlarından Ahmet Oğuz, yeşil-siyahlı kulübe veda ettiğini açıkladı. İki sezon önce transfer olduğu Kocaelispor’da hem şampiyonluk sevinci yaşayan hem de Süper Lig’de kalma başarısının parçası olan tecrübeli futbolcu, duygusal bir mesaj yayımladı.
Ahmet Oğuz açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
“İki sezon önce gelen tek bir telefonla hiç düşünmeden koşarak geldiğim Kocaelispor’a bugün veda etme zamanı. Bu büyük camiada iki sezon boyunca forma giymenin ve kaptanlık yapmanın gururunu yaşadım. İlk sezonumuzda şampiyonluk sevincini hep birlikte yaşarken, bu sezon da en az şampiyonluk kadar değerli olan Süper Lig’de kalma hedefini başararak önemli bir hikayeye imza attık. Her zaman yanımızda olan, iyi günde kötü günde desteğini esirgemeyen büyük Kocaelispor taraftarına gönülden teşekkür ediyorum. Bu şehrin, bu armanın ve bu tribünlerin bende yeri her zaman ayrı olacak. Hoşça kalın.”