P&G işçileri direnmeye devam ediyor! Ceyhun Kara: Emekleri için kocaman teşekkür!
İşverenin yüzde 5'lik zam dayatmasına karşı greve çıkan P&G işçileri 11 gündür direnişte. Grev çadırından paylaşım yapan Sendika Yöneticisi Ceyhun Kara, alanı gece gündüz boş bırakmayan işçilere teşekkür etti.
Kocaeli’de kurulu bulunan Procter & Gamble (P&G) fabrikasında işçilerin hak arama mücadelesi kararlılıkla devam ediyor. Toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde anlaşma sağlanamaması üzerine çıkılan grevde bugün 11. güne girildi. Grev alanından gelen son paylaşımlar, işçilerin yorgunluğa rağmen moral ve motivasyonlarının ne kadar yüksek olduğunu gözler önüne seriyor.
“EMEKLERİ İÇİN KOCAMAN TEŞEKKÜR”
Grev gözcülerinin ve fabrika önündeki direnişin nabzını tutan Lastik-İş Sendikası Gebze Şubesi Mali Sekreteri Ceyhun Kara, sosyal medya hesabından grev çadırından anlamlı bir fotoğraf paylaştı. Kara, grev alanının yükünü omuzlayan işçilerden birine özel olarak teşekkür ettiği paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
"Evet grevimizde hepimiz yoruluyoruz. Ama grev alanımızın koordinasyonu, müziklerimizin seçimini yapan, gece gündüz grev çadırlarımızı boş bırakmayan Cüneyt arkadaşımız çok yoruldu. Emekleri için kocaman teşekkür."
SENDİKA NE TALEP ETTİ?
Sendika ilk altı ay yüzde 12, ikinci, üçüncü ve dördüncü aylarda ise enflasyon oranında zam talep etmişti. İşveren ise bunu reddedip ilk 6 ay için yüzde 5 teklif etti. Diğer aylar ise enflasyonun yüzde 40’ını teklif edince grev kaçınılmaz oldu.
