Lastik İş, Goodyear ile masaya oturdu!

Lastik-İş Sendikası ile Goodyear temsilcileri arasındaki yeni dönem Toplu İş Sözleşmesi görüşmelerinin ilk toplantısı başladı.

Tıklayın, Nokta Gazetesi'ni takip edin
Lastik İş, Goodyear ile masaya oturdu!

​Lastik sektöründe çalışan binlerce işçiyi yakından ilgilendiren Toplu İş Sözleşmesi (TİS) sürecinde ilk toplantılar bugün yapılıyor. Sabah saatlerinde Brisa, Pirelli ve Prometeon temsilcileriyle yapılan ilk temasın ardından, Lastik-İş Sendikası heyeti saat 14.00'te Goodyear işveren temsilcileriyle masaya oturdu.

TASLAĞI TESLİM EDECEKLER

​Tryp by Wyndham Otel’de gerçekleştirilen toplantıda, Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Alaattin Sarı ve sendika yönetimi, Goodyear bünyesinde çalışan işçilerin yeni dönem mali ve sosyal haklarını içeren taslağı işveren heyetine sunacak. Görüşmelerin odak noktasını, üretim ve destek hizmetlerinde çalışan işçileri kapsayan ücret artışları ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi oluşturuyor.

KARAR VERECEK EKİP

Görüşmeye sendika temsilcileri ile Goodyear Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Ceren Özel, İzmit Fabrika İnsan Kaynakları Müdürü Aslı Beyler, Adapazarı Fabrika İnsan Kaynakları Müdürü Neşe Yılmaz, Ücret ve Yan Hakları Müdürü Serkan Işık ile işveren sendikası Türkiye Kimya, Petrol, Lastik ve Plastik Sanayii İşverenleri Sendikası (KİPLAS) temsilcileri katıldı.

Muhabir: Serhat Güneş
Goodyear Lastik İş Sendikası