Goodyear'da üçüncü oturum

Lastik-İş Sendikası ile Goodyear arasındaki toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde kritik sürece girildi. Yaklaşık 5 bin işçiyi ilgilendiren görüşmelerin üçüncü oturumu bugün gerçekleştirildi.

Tıklayın, Nokta Gazetesi'ni takip edin
Goodyear'da üçüncü oturum
Goodyer'da üçüncü oturum

​Lastik-İş Sendikası’nın örgütlü olduğu fabrikalarda yaklaşık 5 bin işçinin geleceğini belirleyecek olan Toplu İş Sözleşmesi (TİS) görüşmeleri tüm hızıyla devam ediyor. Dün Brisa, Prometeon ve Pirelli temsilcileriyle Tryp by Wyndham Otel’de bir araya gelen sendika yönetimi, bugün de Goodyear işvereniyle masaya oturdu.

Goodyear'da üçüncü oturum - Resim : 1

​GENİŞ KATILIM

​Toplantıda işçi tarafını Lastik-İş Genel Başkanı Alaaddin Sarı ve sendika yöneticileri temsil ederken; işveren kanadında Goodyear Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Ceren Özel, İzmit ve Adapazarı fabrikalarının İK müdürleri ile Ücret ve Yan Haklar birimi yöneticileri hazır bulundu. Ayrıca işveren sendikası KİPLAS temsilcileri de oturumda yer aldı.

Goodyear'da üçüncü oturum - Resim : 2

​5 BİN İŞÇİNİN GÖZÜ BU MASADA

​İzmit ve Adapazarı fabrikalarında çalışan binlerce işçiyi doğrudan ilgilendiren görüşmelerde, ücret artışları ve sosyal haklar konusundaki maddelerin ele alınması bekleniyor. Sendika, dün gerçekleşen diğer lastik fabrikalarıyla olan görüşmelerin ardından bugün Goodyear ile uzlaşı zeminini arıyor.

Muhabir: Serhat Güneş
Lastik İş Sendikası Alaaddin Sarı Goodyear