Goodyear ile 4 maddede anlaşıldı! Alaaddin Sarı: İşveren durumlarının sıkıntıda olduğunu anlattı

Lastik-İş Sendikası ile Goodyear temsilcileri arasındaki yeni dönem Toplu İş Sözleşmesi görüşmelerinin ilk toplantısı sonra erdi.

Tıklayın, Nokta Gazetesi'ni takip edin
Goodyear ile 4 maddede anlaşıldı! Alaaddin Sarı: İşveren durumlarının sıkıntıda olduğunu anlattı

​Lastik sektöründe çalışan binlerce işçiyi yakından ilgilendiren Toplu İş Sözleşmesi (TİS) sürecinde ilk toplantılar bugün yapılıyor. Sabah saatlerinde Brisa, Pirelli ve Prometeon temsilcileriyle yapılan ilk temasın ardından, Lastik-İş Sendikası heyeti saat 14.00'te Goodyear işveren temsilcileriyle masaya oturdu.

İŞVEREN SENDİKASI İLE MASAYA OTURULDU

Görüşmeye sendika temsilcileri ile Goodyear Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Ceren Özel, İzmit Fabrika İnsan Kaynakları Müdürü Aslı Beyler, Adapazarı Fabrika İnsan Kaynakları Müdürü Neşe Yılmaz, Ücret ve Yan Hakları Müdürü Serkan Işık ile işveren sendikası Türkiye Kimya, Petrol, Lastik ve Plastik Sanayii İşverenleri Sendikası (KİPLAS) temsilcileri katıldı.

4 İDARİ MADDEDE ANLAŞILDI

Toplantı sonrası basın mensuplarına bilgilendirmelerde bulunan Lastik İş Sendikası Genel Başkanı Alaaddin Sarı, "Bugün Adapazarı Goodyear ve Kocaeli Goodyear fabrikası temsilcileri ile toplu iş sözleşmesi ile ilgili oturduk. Yaptığınız görüşmelerde dünyada ve ülkemizde olan sorunları anlattılar. Kendi durumlarının da sıkıntıda olduğunu olduğunu ifade ettiler. Bugün yapılan görüşmelerde 4 madde geçti. Tekrar buluşmak üzere 23 Şubat tarihinde anlaştık. Daha sonra 4 Mart tarihinde tekrar buluşacağız. Goodyear işlemlerinde toplam 2 bin 500 üye bulunuyor" ifadelerini kullandı

Muhabir: Serhat Güneş
Lastik İş Sendikası Alaaddin Sarı