Genel Başkan Alaaddin Sarı Bayram günü grevde olan işçileri ziyaret etti
Lastik-İş Sendikası ile Procter & Gamble (P&G) şirketi arasındaki toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde anlaşma sağlanamaması üzerine greve çıkan işçiler, eylemlerinin 15. gününü geride bıraktı. Lastik-İş Sendikası Genel Başkanı Alaaddin grevdeki işçileri ziyaret ederek dayanışma mesajı verdi.
Lastik-İş Sendikası ile P&G işvereni arasında yaklaşık 5,5 aydır süren toplu iş sözleşmesi (TİS) görüşmelerinde taraflar zam oranında uzlaşamadı. Sendika yönetimi ilk ay için yüzde 12, ikinci, üçüncü ve dördüncü aylar için ise enflasyon oranında zam talep etti. Buna karşılık işverenin; Ocak 2026 itibarıyla ilk 6 ay için yüzde 5, sonraki aylar için ise enflasyonun yüzde 40'ı oranında zam teklif etmesi üzerine 85 işçi, 12 Mayıs itibarıyla iş bırakarak grev kararı aldı.

"MÜCADELENİN SONUNA KADAR YANINDAYIZ"
Grev alanında işçilerle bir araya gelen Genel Başkan Alaaddin Sarı, işçilerin haklı mücadelesinin sonuna kadar arkasında olduklarını belirtti. Dayanışma içinde yürütülen mücadelenin önemine dikkat çeken Sarı, emeğin ve sendikal hakların korunması için sergilenen bu kararlılığın tüm işçi sınıfı adına büyük bir anlam taşıdığını vurguladı. Ziyaretleri ve destekleri için Alaaddin Sarı’ya teşekkür eden grevdeki işçiler ise birlik ve beraberlik içinde mücadeleye aynı kararlılıkla devam edeceklerini ifade etti.
