Amerikalı P&G’de 85 işçi Kurban Bayramına grevde girdi! Moraller yüksek
Lastik İş Sendikası’nın örgütlü olduğu Amerikalı P&G fabrikasında işçiler grevin 16. günündeler. Kurban Bayramı’na grevde giren işçiler kararlığını koruyor.
Gebze OSB’de üretim yapan Amerikalı dünya devi P&G fabrikasında işçiler grevin 16’ıncı günündeler. 85 işçinin çalıştığı fabrikada özellikle Türkiye iç piyasasına ve Kafkasya bölgesine ihracat ürünleri üretiliyor. Üretilen ürünler ise tüketicilerin yakından tanıdığı ise Ariel, Fairy ve Alo markaları.

MORALLER YÜKSEK
Kurban Bayramı’na grev ortamında giren işçiler kararlıklarını korurken morallerinin yüksek olduğu ifade edildi.
TALEPLER VE TEKLİFLER
Beş ayı geçen toplu iş sözleşmesi görüşmelerinde işverenin sosyal haklarda kesinti ve iş haklarına saldırı politikasına direnen Lastik İş Sendikası Gebze Şubesi en son gönderilen ilk altı ay için yüzde 5 ve diğer aylar ise enflasyonun yüzde 40’ı talebi üzerine grev kararı aldı. Sendika masada ilk altı ay yüzde 12, ikinci, üçüncü ve dördüncü aylar ise enflasyon oranında zam talep etmişti.