Cemil Yaman: Ben Dilovası halkının tarafıyım!
Gündem Üçgeni programına konuk olan AK Parti Kocaeli Milletvekili Cemil Yaman, Dilovası’nda 7 kişinin yaşamını yitirdiği yangın faciasına ilişkin konuştu. Yaman, "Ben mağdurların yanındayım, ben Dilovası halkının tarafıyım" diyerek adli sürecin sonuna kadar takipçisi olacağını söyledi.
AK Parti Kocaeli Milletvekili Cemil Yaman, Dilovası’nda 3’ü çocuk 7 kişinin yaşamını yitirdiği parfüm dolum atölyesindeki yangın faciasına ilişkin konuştu. Nokta TV ekranlarında yayınlanan Gündem Üçgeni programında konuşan Vekil Yaman, hayatını kaybedenlerin yakın dostları ve akrabaları olduğunu belirterek adli sürecin takipçisi olduğunu vurguladı. İşte Cemil Yaman’ın açıklamalarından satır başları:

“AİLELERİ ÇOK İYİ TANIYORUM”
“Dilovası’nda gerçekleşen yangında hayatını kaybedenler benim yakinen tanıdığım dostlarım, dostlarımın çocukları, üçüncü kuşaktan da akrabalarım mesela. O ailelerin hepsini çok iyi tanıyorum ben. Evlerinde yemek yemişim, çaylarını içmişim.
“BEN MAĞDURLARIN TARAFIYIM”
Kimse istemez böyle bir şey yaşansın. Çok büyük bir acı. Bazen böyle konuşuluyor ya; 'ben tarafım'. Evet, ben tarafım; ben halkın tarafıyım, ben Dilovası halkının tarafıyım. Ben dünyanın neresinde yanlış varsa onun karşısındayım, beni bilen bilir zaten. Ben o mağdurların tarafıyım, ben mağdurların yanındayım.
“BANA SİTEM ETSİN”
Ailelerin yanındayım, bunlar benim kardeşlerim. Bazen konuşuluyor; mesela bir kardeşimiz benimle ilgili çok sitem etmiş; ben anlayışla karşılıyorum, sitem edecek bana, etsin. Ben milletvekiliyim sonuçta, bana da sitem etsin.

“BENİM AKRABALARIM, DOSTLARIM, KARDEŞLERİM”
İnşaatı yapanı biliyorum ama binayı satan, alan fabrikanın sahibini tanımıyorum ben. Hayatımda görmedim. O aileden hiç kimseyi bilmem, tanımam, daha sonra da görmedim. Ama vefat edenler benim akrabalarım, dostlarım, benim kardeşlerim.
“SONUNA KADAR TAKİP EDECEĞİZ”
Yasal olarak süreç devam ediyor, ben de takipçisiyim. Kim varsa, kim suçluysa kesinlikle cezasını çekecektir ve biz de bunun takipçisi olacağız. Sonuna kadar takip edeceğiz. Ancak bu meseleyi siyasal zemine çekmek, siyasi rant elde etmeye çevirmeyi de ahlaki bulmuyorum ben.
“GÖZYAŞIMI TUTMAK İÇİN DİRENİYORUM”
Siyasetçi ne konuşacağından çok, ne konuşmayacağını bilmelidir bana göre. Yedi can yanmış yani! Bu sözün bittiği yerdir. Biz eğer insansak mağdurların tarafında olacağız. Suçlu kimse cezasını çekmelidir. Çok acı bir olay. Her duyduğumda gözyaşımı tutmak için direniyorum.

“SUİSTİMAL EDİLECEK BİR KONU DEĞİL”
Kim suçluysa gereği yapılacak ve ben de takipçisi olacağım. Bu konu suistimal edilecek bir konu değil; bunun maddi manevi sorumluluğu vardır. Hem dünyada hem ahirette bunun hesabını Allah’a vereceğiz biz. Bir gün öleceğiz hepimiz, mevkiler makamlar burada kalacak, 'er kişi niyetine' diyecekler.
“SİTEMLERİ BAŞIMIN GÖZÜMÜN ÜSTÜNE”
Bu kardeşlerimizin sitemleri de başımın gözümün üstünde; ben onların sitemlerini de anlıyorum. Ben bir telefon kadar yakınım, bütün aileler yakın dostlarım, kapı komşuları benim arkadaşlarım.
“NE ZAMAN İSTERLERSE BANA ULAŞABİLİRLER”
Hangi aileden biri benimle görüşmek istediyse bugüne kadar görüşmüştür. Ben bunu böyle şov da yapmam, reklam malzemesi de yapmam; ne zaman isterlerse bana ulaşabilirler.”
Cemil Yaman Gebze’deki çöken bina hakkında konuştu: Sorumlusu kimse gereği yapılacaktırSiyaset
Cemil Yaman: Emekli maaşlarının durumunu en iyi biz biliyoruzGündem
Cemil Yaman 12 ilçe belediye başkanını değerlendirdi...Siyaset