Tarım İl Müdürlüğü’nden Vadi Besicilik’e teşekkür!

Kocaeli İl Tarım Müdürlüğü tarafından ziyaret edilen Vadi Besicilik, yetkililerden tam not aldı.

Tıklayın, Nokta Gazetesi'ni takip edin

Marmara Bölgesi’nin ve Kocaeli’nin en büyük besi çiftliklerinden olan ve bölgenin en modern kesimhanelerinden birine sahip olan Vadi Besicilik, Kurban Bayramı öncesi bir kez daha tam not aldı. Kocaeli İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, Vadi Besicilik’i ziyaret etti. Ziyarette İl Müdürü Ali Ulvi Özerdem, İl Müdür Yardımcısı İbrahim Ertural, Gölcük İlçe Tarım Müdürü Okan Fidanoğlu ve Hayvan Sağlığı Şube Müdürü Ahmet Yavuz yer aldı.

CEZMİ ÇİCEK’E TEŞEKKÜR

Çiftliği gezen İl Müdürü Ali Ulvi Özerdem, ziyaret sonrası ilimizin başarılı iş insanlarından Cezmi Çiçek’e Kocaeli’ye böyle bir tesisi kazandırdığı için teşekkür etti. Kurban Bayramı’nda vatandaşların gönül rahatlığı ile Vadi Besicilik’te kurbanları kesebileceğini belirten Özerdem, çalışmaları sebebiyle Cezmi Çiçek’i tebrik etti.

Tarım İl Müdürlüğü’nden Vadi Besicilik’e teşekkür! - Resim : 1

Tarım İl Müdürlüğü’nden Vadi Besicilik’e teşekkür! - Resim : 2

Tarım İl Müdürlüğü’nden Vadi Besicilik’e teşekkür! - Resim : 3

Tarım İl Müdürlüğü’nden Vadi Besicilik’e teşekkür! - Resim : 4

Tarım İl Müdürlüğü’nden Vadi Besicilik’e teşekkür! - Resim : 5

Tarım İl Müdürlüğü’nden Vadi Besicilik’e teşekkür! - Resim : 6

Muhabir: Eren DEMİRTÜRK
Vadi Besicilik Cezmi Çiçek