Oda başkanları ve federasyon başkanından kantincilere tam destek!
Kocaeli Kantinciler Esnaf Odası’nın kuruluş sürecinde Gebze’de düzenlenen istişare toplantısı, esnaf odası başkanlarının ve kantin işletmecilerinin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Kocaeli Kantinciler Esnaf Odası Kurucu Başkanı Aykut Sunar’ın öncülüğünde Gebze’de gerçekleştirilen bilgilendirme ve istişare toplantısı, bölgedeki kantin işletmecilerinden büyük ilgi gördü. Oda kurulum sürecinin ve sektörel gelişmelerin masaya yatırıldığı toplantıya, esnaf odası başkanlarının verdiği "tam destek" mesajları damga vurdu.

GÜÇ BİRLİĞİ MESAJI
Toplantıda söz alan oda başkanları, kantincilerin ihtisas odası çatısı altında toplanmasının sektöre kurumsal bir güç kazandıracağını vurguladı. Toplantıda konuşma yaparak sürece destek sözü veren isimler şöyle: Bayram Kütük (Kocaeli Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkan Vekili / Kocaeli Bakkallar, Büfeciler ve Tekel Bayileri Odası Başkanı), Alper Demir (Gebze Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı), Vahap Osmanoğlu (Türkiye Kantin İşletmecileri Federasyonu Başkanı / İstanbul Kantinciler Esnaf Odası Başkanı), İrfan Şahin (Kocaeli Bakkallar Odası Başkan Vekili), Alican Kazgan (KOC-KİD Kurucu Başkanı), Kocaeli Kantinciler Esnaf Odası Kurucu Başkanı Aykut Sunar, oda kuruluşuna ve toplantıya destek veren tüm oda başkanlarına teşekkür etti. Konuşmasında kadının toplumdaki ve iş hayatındaki önemine değinen Sunar, "Kadının değdiği her yer çiçek açar" diyerek, toplantıya katılan tüm oda başkanlarına 7 kadın meslektaşının eliden çiçek takdim ettirdi. Bu anlamlı jest salondan büyük alkış aldı.
"İHTİSAS ODASI KANTİNCİLERİN YARARINA OLACAKTIR"
Kurucu Başkan Aykut Sunar, Gebze'de başlayan bu güçlü hareketin ve istişare toplantılarının kesintisiz devam edeceğini belirtti. Kantincilerin kendi meslek kollarına özel bir oda çatısı altında birleşmesinin önemine değinen Sunar:
"Diğer odalarda kayıtlı olan tüm kantinci meslektaşlarımızı yeni odamıza davet ediyoruz. Bir ihtisas odasına sahip olmak, kantinci esnafımızın haklarının korunması, sorunlarının doğrudan çözülmesi ve mesleki kalitenin artması adına en büyük kazanç olacaktır." dedi. Toplantının sonunda Kurucu Başkan Aykut Sunar, organizasyona ev sahipliği yapan, kantinini açarak misafirlere yemek ikramında bulunan kantin işletmecisi Muhammed Sandıkçı’ya misafirperverliğinden dolayı teşekkür etti.