KOTO Meclis toplantısında “otopark” tartışması!

Kocaeli Ticaret Odası meclis toplantısında yaşanan otopark tartışması kısa süreli gerginliğe sebep oldu.

Tıklayın, Nokta Gazetesi'ni takip edin

Kocaeli Ticaret Odası’nın (KOTO) Nisan ayı meclis toplantısı gerçekleşti. Gerçekleşen toplantıda gündem maddelerinin yanı sıra meclis üyeleri de söz aldı. Konuşma yapan Yusuf Erenkaya da "Ben yine bu kürsüden otoparkla ilgili söylemlerde bulunmuştum. Hemen yanı başımızda çok güzel bir millet bahçemiz oldu ancak bir otopark sorunumuz var. Var olan otopark bomboş ancak hemen yanındaki yol dolu. Buna çare bulunulması için illa bir çocuğun ezilmesi mi lazım? Bu ücretli otopark en azından 3 saat ücretsiz olsun. Aileler de gelip millet bahçesinde rahatça vakit geçirebilsin. Kimsenin canı acımadan bir sonuca varalım" ifadelerini kullanarak otopark sorununu gündeme getirdi.

KOTO Meclis toplantısında “otopark” tartışması! - Resim : 1

“SÜREKLİ SÜREKLİ DİLE GETİRMEYE GEREK YOK”

Yusuf Erenkaya'nın konuşmasına cevap veren Veli Başkurt, "Yusuf Bey'in serzenişini anlıyoruz ancak bunu her hafta her hafta gündeme getirmeye gerek yok. Sonuç itibariyle orayı şu an otopark olarak devralan arkadaşımız KOTO'nun üyesi ve oraya bir yatırım yapmış dahası ihaleye girip kazanmış” dedi. Bu sözlerin ardından salonda kısa süreli bir gerginlik oluştu.

KOTO Meclis toplantısında “otopark” tartışması! - Resim : 2

Muhabir: Eren DEMİRTÜRK
Yusuf Erenkaya Veli Başkurt Kocaeli Ticaret Odası