KOBİS Bisikleti, otomobil lastiği kamp sandalyeleri! Hepsi Körfez’den çıktı
Derince Belediyesi, Çevre Haftası dolayısıyla farkındalık oluşturmak ve deniz ekosistemini korumak amacıyla bugün geniş kapsamlı bir deniz temizliği etkinliği gerçekleştirdi
Derince Harikalar Sahili’nde, Derince Belediyesi Gösteri Merkezi önünde sabahın erken saatlerinde başlayan etkinliğe, Derince Belediye Başkanı Sertif Gökçe de bizzat katılarak çalışmaları yakından takip etti. Etkinlikte, Deniz Polisi bünyesindeki profesyonel dalgıçlar görev aldı. Ekipler, kıyı şeridi boyunca belirlenen bölgelerde deniz dibine dalarak titiz bir temizlik süreci yürüttü.

BİSİKLET, LASTİK
Dalgıçların uzun süren uğraşları sonucu deniz dibinden çıkarılan atıklar, çevre kirliliğinin boyutlarını gözler önüne sererek görenleri hayrete düşürdü. Yapılan dip temizliği çalışmalarında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin bisiklet kiralama ağına ait bir KOBİS bisikleti, çok sayıda kamp sandalyesi, otomobil lastikleri ve çeşitli metal aksamlar dahil olmak üzere çok miktarda atık denizden kıyıya çıkarıldı. Etkinliğin, bölgedeki deniz yaşamının korunması ve çevre bilincinin artırılması amacıyla bir süre sergilendi. Kıyıya çıkarılan atıklar, ekipler tarafından kayıt altına alınarak bertaraf edilmek üzere bölgeden uzaklaştırıldı.
