Gökhan Ercan’dan Yahya Kaptan’daki ücretli otopark eleştirilerine yanıt!

CHP İzmit İlçe Başkanı Gökhan Ercan, Yahya Kaptan’da bulunan otoparkın İzmit Belediyesi tarafından ücretli hale getirilmesinden dolayı yaşanan otopark sorununa dair yapılan eleştirilere Nokta TV ekranlarında cevap verdi.

Tıklayın, Nokta Gazetesi'ni takip edin
Gökhan Ercan’dan Yahya Kaptan’daki ücretli otopark eleştirilerine yanıt!

Nokta TV Genel Yayın Yönetmeni Gülşah Yücel Ay ve Nokta Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Cansu Kızılkaya’nın hazırlayıp sunduğu Gündem Üçgeni programının bu haftaki konuğu CHP İzmit İlçe Başkanı Gökhan Ercan oldu. Ercan, söz konusu program kapsamında İzmit Belediyesi tarafından ücretli hale getirilen Yahya Kaptan’daki otoparka ilişkin yapılan eleştirilere de cevap verdi.

“KENTİN PLANLAMASINDA ÇOK BÜYÜK PROBLEMLER VAR”

Konu hakkında yaptığı değerlendirmede Ercan şu ifadelere yer verdi: “Kentin planlamasında çok büyük problemler olduğunu her zaman söylüyoruz. Kenti planlayanlar bugüne kadar bu işlere hiçbir zaman dikkat etmediler. Yahya Kaptan'da da ciddi bir yapılaşma ve çözülemeyen park problemleri var. Yahya Kaptan'ın olduğu o alan pazar alanı. Orada hafta sonları pazar kuruluyor. Zaten şu anda metro çalışmasından dolayı yaklaşık 30-40 metre gibi bir ölçekte zapt edilmiş durumda. Yani metro, pazar alanını biz vermediğimizden kaynaklı Süleyman Demirel'in önüne kaydı istasyon. Oraya kayınca da yol pazar alanına doğru kaydı ve küçük bir alan kaldı.

Gökhan Ercan’dan Yahya Kaptan’daki ücretli otopark eleştirilerine yanıt! - Resim : 1

“KAFELERE HİZMET EDEN BİR OTOPARK HALİNE GELDİK”

Arasta Park'ta da biliyorsunuz bir alışveriş merkezi var, kafeler var. Biz kafelere hizmet eden bir otopark haline geldik. Yani kafelere gelen bütün müşteriler arabalarını oraya bırakıyorlar ve vatandaş da doğal olarak oranın ücretli olmasından, arabayı bırakamamasından dolayı şikayet ediyor. Ücreti çok yüksek değildir. Aylık abonelik bin lira gibi bir şey.

Gökhan Ercan’dan Yahya Kaptan’daki ücretli otopark eleştirilerine yanıt! - Resim : 2

“ORADAKİ KAFELER BİR ARAYA GELSİNLER OTOPARK PROBLEMİNİ ÇÖZSÜNLER”

Bence oradaki kafeler bir araya gelsinler. Otopark problemini çözsünler. Hem vatandaşa çay satıyorsunuz ciddi yüksek miktarlarda hem de vatandaşın bu sorununa çözüme yanaşmıyorsunuz. Rakam çok yüksek bir rakam değil ama kafelerin ve orayı vatandaş kullansın ona bir itirazım yok. O civarda oturan, o binalarda oturan vatandaşımız kullansın. Ama kafelere birçok yerden insan geliyor ve orada ciddi bir trafik problemi ve park problemi yaratıyorlar. O yüzden oradaki kafeler bir araya gelsinler ve bu otopark sıkıntısını bence çözsünler. Oradaki pazar alanında. Ücretsel olarak da çok yüksek bir ücret olmadığını biliyorum.”

Gökhan Ercan’dan Yahya Kaptan’daki ücretli otopark eleştirilerine yanıt! - Resim : 3

Muhabir: Gülşah Yücel Ay