Çiftçilerin renkli yürüyüşü! Traktörlerle yürüyüş yolundan ilerlediler
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından “Dünya Çiftçiler Günü”ne özel olarak düzenlenen “Çiftçi Şenliği” etkinlikleri, İzmit’te gerçekleştirilen yürüyüşüyle başladı.
Saat 12.30’da İzmit Merkez Bankası önünden başlayan yürüyüş, Cumhuriyet Bulvarı güzergahını takip ederek Fevziye Camii önünde son buldu.
Korteje Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, AK Parti Kocaeli İl Başkanı Şahin Talus, MHP İzmit İlçe Başkanı İlker Kazan, protokol üyeleri, ziraat odaları başkanları, muhtarlar ve çok sayıda çiftçi katıldı.
Yürüyüşte çiftçiler traktörleriyle yer alırken, kadın çiftçilerin giydiği yöresel kıyafetler etkinliğe renk kattı.
Büyükşehir bandosu eşliğinde gerçekleştirilen yürüyüşe ziraat odaları, ziraat fakültesi, ziraat lisesi, birlikler ve kooperatifler de destek verdi.
FİDE DAĞITTILAR
Kortej yürüyüşünün tamamlanmasının ardından, bando ve halk oyunları gösterileri vatandaşlarla buluştu.
Programın devamında katılımcılara şu imkanlar sunuldu. Sebze ve aromatik bitki fideleri ve çeşitli ikramlarda bulunuldu.
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, tüm vatandaşları Çiftçi Şenliği’ne davet etti.
MUHABİR: SERHAT GÜNEŞ