Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

İçişleri Bakanlığı personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? İçişleri Bakanlığı personel alımı için başvuru koşulları neler?

İçişleri Bakanlığı, 1608 sözleşmeli personel alımı yapacak. Peki İçişleri Bakanlığı personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? İçişleri Bakanlığı personel alımı için başvuru koşulları neler? İşte detaylar…

İçişleri Bakanlığı, 1608 sözleşmeli

İçişleri Bakanlığı, 1608 sözleşmeli personel alımı yapacağını duyurdu. Başvuruların ne zaman başlayacağına dair bilgi veren  İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, sözleşmeli büro hizmetleri, destek hizmetleri ve teknik hizmetler alanlarında çalışmak isteyen adayların 22-26 Nisan tarihleri arasında e- Devlet üzerinden başvuru yapabileceğini belirtti. Ayrıca, başvuruların KPSS puanı ve tercih sıralamasına göre yapılacağını vurguladı.

8 İLDE 12 KOMİSYON

Yerlikaya, başvuru sürecinin ardından yapılacak olan sözlü sınavların ise 27 Mayıs ile 11 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirileceğini açıkladı. Bu sınavların bakanlığın merkezi dahil olmak üzere 8 ilde kurulacak 12 komisyon tarafından gerçekleştirileceğini ifade etti.

İŞTE BAŞVURU KOŞULLARI

Başvuru yapacak adayların hangi koşulları sağlaması gerektiğine dair bilgi veren Yerlikaya, merkez ve taşra birimlerinde çalışacak personelin, 112 Acil Çağrı Merkezlerinde istihdam edilecek olanların tamamının üniversitelerin 2 yıllık Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümünden mezun olması gerektiğini belirtti. Ayrıca, sınav ilanının Resmi Gazete ile bakanlığın ve valiliklerin internet sayfalarından yayınlandığını da ifade etti.