Kocaeli’de zehir tacirleri tek tek yakalandı!
Kocaeli’de son bir haftada düzenlenen uyuşturucu operasyonlarından çok miktarda uyuşturucu ele geçirilirken, 132 kişi yakalandı.
Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü ve Jandarma Komutanlığı ekiplerince 25-31 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen uyuşturucu operasyonları ile ilgili Kocaeli Valiliği açıklama yaptı. Yapılan açıklamaya göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele ekipleri tarafından 118 olayda 129 şahıs hakkında adli işlem başlatıldı. Bu şahıslardan 123’ü serbest bırakılırken, 1 şahıs ise tutuklandı. 5 kişi adli kontrolle serbest bırakıldı.
ÇOK MİKTARDA UYUŞTURUCU MADDE
İl Jandarma Komutanlığı Narkotik Suçlarla Mücadele ekipleri tarafından ise 3 olayda, 3 şahıs hakkında adli işlem başlatıldı. Şahısların tamamı serbest bırakıldı. Yapılan operasyonlarda, 23 gram metamfetamin, 152 gram esrar, 73 gram bonzai, 9 gram sentetik kannabinoid hammaddesi, 8 adet sentetik ecza, 3 gram eroin, 3 gram kokain, 309 gram skank ve 17 gram amfetamin ele geçirildi.