Kocaelili vatandaştan şiir gibi fast food menüsü eleştirisi: Ne kral gibiydi, ne de avantajlı!

Kocaeli’de dünyaca ünlü bir ‘fast food’ zincirinde ‘Kral Avantaj Menüsü’ sipariş eden vatandaş çileden çıktı. Vatandaş, “Gelen ürün ne kral gibiydi ne de avantajlı!” dedi.

Kocaeli’de hizmet sektöründe yaşanan şikayetlere bir yenisi eklendi. Şikayetvar.com isimli sitede yayınlanan şikayete göre Kocaelili vatandaş dünyaca ünlü bir ‘fast food’ zincirinden sipariş ettiği menüden memnun kalmadı ve oldukça uzun bir şikayet metni oluşturdu. Metinde, “Kral Avantaj Menüsü” sipariş ettim. Ancak gelen ürün ne kral gibiydi, ne de avantajlı. Tam anlamıyla soğuk, tatsız ve özensiz bir yemekle karşılaştım.” dedi.

“HAYAL KIRIKLIĞI MENÜSÜ”

İşte şikâyetin tamamı:

Burger King Kocaeli Deniz Şubesi – Kral Menüsü Değil, Hayal Kırıklığı Menüsü!
15 Nisan 2025 tarihinde Burger King Kocaeli Deniz Şubesi’nden “Kral Avantaj Menüsü” sipariş ettim. Ancak gelen ürün ne kral gibiydi, ne de avantajlı. Tam anlamıyla soğuk, tatsız ve özensiz bir yemekle karşılaştım. Patatesler bayat ve lastik gibiydi, hamburger ise sanki saatler öncesinden hazırlanmış, sonra mikrodalgada ısıtılıp gönderilmiş gibiydi. Lezzet sıfır, özen sıfır, müşteri memnuniyeti ise anlaşılan hiç umurlarında değil.

“MÜŞTERİYLE DALGA GEÇMEKTİR”

Burger King gibi dünya çapında bir markanın bu kadar kötü bir hizmete göz yumması gerçekten şaşırtıcı. Kocaeli Deniz Şubesi, markanın adını ciddi şekilde zedeliyor. Hızlı teslimat yapacağım diye kaliteyi çöpe atmak, müşteriyle dalga geçmektir. Eğer bu şube böyle devam edecekse, bu markaya olan güvenim tamamen bitecek. Burger King yöneticilerinden, bu şubenin denetlenmesini ve gereken yaptırımların uygulanmasını talep ediyorum. Aksi halde bir daha asla sipariş vermeyeceğim gibi, çevremdeki kimseye de önermeyeceğim.”

Kocaeli şikayetvar Burger king
SON DAKİKA HABERLERİ
Sonraki Haber